sposoby przyjmowania skarg i wniosków
Każdy ma prawo do wnoszenia skarg i składania wniosków związanych z działalnością Zakładu.
Skargi i wnioski można składać do Dyrektora Zakładu (lub zastępców) w następujący sposób:
• ustnie
• listownie na adres:
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny
Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Plac Z. Brodowicza 1
16-070 Choroszcz
• pismem złożonym osobiście w Sekretariacie Zakładu (budynek administracji)
• faksem: (85) 719 28 00
• drogą elektroniczną na adres e-mail: szpital@sppchoroszcz.med.pl
Przedmiotem skargi może być:
1) zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracownika Zakładu,
2) naruszenie obowiązujących przepisów i regulaminów oraz słusznych interesów obywateli,
3) nieprzestrzeganie praw pacjenta.
Pacjent ma prawo do uzyskania odpowiedzi na zgłoszoną skargę lub wniosek w terminie 30 dni od daty złożenia.
Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w dni robocze – od poniedziałku do piątku – w godzinach pracy, tj. 7.00 – 14.35.
Metryka strony